Najnowsze Wpisy

Stara prawda Komentarze (4)
28. grudnia 2003 17:52:00
linkologia.pl spis.pl

Jak bylo w jakiejs piosence  "Kazdy ma to na co zasłuzyl" jest to prawda ale nie wiem co ja zrobilem ze mam takiego pecha w milosci rzecz jasna przedstawie wam tez maly wierszyk ktory przedstawia stara prawde

Roza jest piekna lecz kłuje

klujac zadaje rany

tak samo cierpi czlowiek ktory kocha a ni jest kochany

Piekne co ?    ;(

tu moge sobie pisac do woli bo wejda tu tylko dziewczyny z osiedla i jedna z klasy ::)

KOMENTUJCIE COS :)

cinex911 : :

zamulka Komentarze (1)
28. grudnia 2003 10:08:00
linkologia.pl spis.pl

no dizko sie zlozylo ze w swieta nie bylo blogi nie moglem pisac notek o ale coz. W świeta złamali mi serduszko ale powiedziec to moge jedynie AdiKowI.Wczoraj no i troche dzisiaj zostalem zaatakowany ale jakos sie uspokoila .Moze jest w tym troche mojej winy ale ...... juz sie wszystko ulozylo no i przez swieta spalem z 10 godzin liczac wczoraj .to bie duzo ale po ostatnich wydarzeniach nie moge spac .i to na tyle ide sobie kawe zrobic ;)

cinex911 : :

Wesolłych Świat !!:) Komentarze (0)
24. grudnia 2003 11:05:00
linkologia.pl spis.pl

no siemanko ludzie zycze wam  hmm.... wesolych i spokojnycch swiat bozego narodzenia  dizsiaj nawet sie troche wwyspalem i jestt git . zasnelem o 0.09 i spalem do 5 to i tak duzo :)  No dzisiaj wigilja z ciocia i z kuzynkiem z ktorym mam zawsze beke :). No i byc moze pasterka co nie wiem czy bedzie mile heh... Ale i tak czekam na te jedna gwiazdke ktoa spelni me marzenie :P

cinex911 : :

Dzisiaj juz troche lepiej :) Komentarze (2)
23. grudnia 2003 14:57:00
linkologia.pl spis.pl

Heh. dzieki muminek ale to nnie tak latwo przestac no ale dzisiaj juz spalem wiecej ak z polowe nocy :) . Moze juz bylem zbyt zmeczony zeby myslec i moze to dobrze.W sumie to sie ciesze ze zalozylem tego bloga bo i tak prawie nikt tu nie zaglada a cociaz moge napisac cos i mi troche ulzy(mało) .Niestety MUMINEK nie moge przestac chociaz sproboje :) dzieki narazie zajrzyjcie ty czasami do ksiegi i kometujcie

cinex911 : :

linkologia.pl spis.pl

No i siema wstalem ale w sumie dzisiaj moze spalem z 1 godzine caly czas o kims myslalem najchetniej wogule bym sie nie budzil nad ranem bo nie mam po co . Na razie kkoncze moze jeszcze cos dopisze ...

cinex911 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

sylvka15 | martyna15 | ciastko-z-budyniem | agwa | mumiza | Mailing